استاد زارع
خاطرات من

 دلم واسش خیلی تنگ شده......

واسه اون ایمیلم چند روز بود خیلی گیر داده بود ولی وقتی عکسشو فرستادم هنوز جواب نداده....

با وجود اینکه اینجام نمیبینمش ولی فکر رفتن از اینجا دیوونم میکنه... آخه اینجا حداقل حس میکنم بهش نزدیکم.....

وای خدااااااااااااا

آخه چرا همه چیز زندگی من باید اینطوری باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بسه....

به خدا خسته شدم ....

از خودم بدم میاد...

از خودم حالم به هم میخوره .........

کاش میشد نباشم.........

کاش میشد نبودم اصلأ.........

خدایااااااااااااا

باور کن فقط تو............

کاش آدمات ذره ای از تو رو داشتن..........

کاش ذره ای از مهربونیتو داشتن.........

آدمای اینجا بدن.........

دوستشون ندارم.....................

دوست دارم بیام پیش تو...............

کمکم کن خدا .....

خیلی محتاجتم..............

الهی و ربی من لی غیرک.............



نظرات شما عزیزان:

mani
ساعت12:51---4 مرداد 1392
سلام گلم سلام آبجي سلام فرشته جون داداشيت كه ياد نرفته منم ماني حالم خوبه خوب شده واقعيتش ديگه حوصله پست گذاشتن ندارم/تو خوبي ؟ چكاراميكني؟ دلم واست يه ذره شده بود
پاسخ: سلام گلم.. خیلی خوشحال شدم که اومدی.. خوبم.. دل منم واست یه ذره شده بود..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, :: 17:59 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 518
بازدید کل : 30267
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس